Friday, March 4, 2011

Hari Ini Aku......

Hari ini aku...terasa ingin merapu... maka, maaf la kawan-kawan. blog ni je la selalu jadi mangsa rapu ku. Yang sudi melayan tu..terima kasih aku ucapkan kerana sudi membaca luahan hati ini (cewahhh!). Yang rasa-rasa tak sudi nak dengar luahan tu, pembacaan anda terhenti di sini sahaja. Bagaimanapun, terima kasih kerana sudi menyinggah. Sila bertandang kembali, semoga entry yang akan datang match dengan minat anda. :p

Hari ini aku...pos blog dalam bahasa malaysia lah...tapi mungkin juga akan ada bahasa rojak di sini nanti...maklum lah...aku tengah merapu, apa-apa bahasa pun keluar. Kepada yang tak paham... tak 'yah la paham (:p bajet orang yang tak paham tu paham la apa yang aku cakap ni)

Hari ini aku...banyak sangat mengeluh... tapi actually hari-hari lain pun aku banyak mengeluh jugak. Entah la, mungkin hari ini terasa berat sangat kot...tak tertanggung, so terasa banyak dari biasa. Ada je yang rasa tak kena. Pernah tak korang rasa, lepas selamat dari satu bala ni...kena pula dengan bala lain. Tak pun, lepas tenang lepas selesai satu masalah, datang pulak lagi satu masalah.

Hari ini aku...ada banyak benda nak di rapu...tapi masa tak cukup. Aku sambung lain kali la..tu pun kalo mood semacam 'hari ini' masih ada. :p


~xoxo~
mysignature
Bookmark and Share

3 comments:

Tiq said...

Fondo blanco mi amiga!! Hehe..

YourFriend said...

amiga..tomar martey..no stresso!!!

sicKo^ said...

memang entry ni merapu... tapi aku suka... btw, wow, dah tukar template, pastu tulis dalam BM lak tu..