Wednesday, August 25, 2010

TAG

Kena tag Indai Dara dan Mommy Ethan
(dapat 2 tag skali wohh)
  1. Jika sekarang anda ada RM250. Anda nak buat apa?
    apa lagi..pergi shopping sakan ler.. Hey hey..ada jualan murah hari raya start hari ni tau..kat Putrajaya...kepaada yang dah payday hari ni boleh la pegi..gua pula, tunggu RM250 ni jatuh dari langit hari ni...kalu xde..tunggu payday ler...

  2. Cikgu kegemaran semasa tingkatan 3 dan kenapa?
    Tingkatan 3......emm..lupa la pulak...ohhh!! ada! masa tingkatan 3, cikgu2 maktab buat training kt skolah kitorang...ada la sorang cikgu lelaki ni *tak ingat nama dia :p* jadi pengganti sementara untuk subjek pendidikan moral...knapa suka dia? haha sebab...you all paham2 la...zaman skolah dulu suka cuci mata and gurau2 dengan cikgu yang tak kawen lagi..*tak kira cikgu lelaki or perempuan sbb mostly cikgu yang single mesti sporting2*..masa form 3, gua dgn sorang BFF gua port kat seat belakang skali, tapi asal je subjek moral, kitorang cepat2 pindah duduk depan skali..dekat klu nak bergurau2 dengan cikgu tu

  3. Subjek kegemaran semasa di universiti?
    Semestinya subjek bahasa Inggeris..sebab..lecturer2 English ku masa kat universiti semuanya sporting2 belaka..
    - Masa di UiTM kuching..lecturer english kitorang menggalakkan penggunaan words like 'F**K', 'A*s', 'B***S**T' atau words2 yang kita selalu *** kan di dalam essay kitorang...sebab dia kata words2 tu adalah English, walaupun informal English...dengan dia saja boley la guna words2 tu tapi klu dengan lecturer2 lain jangan, katanya. Then, kitorang sekelas pon surprise n bisik2 "giler sporting lecturer nih"
    - Masa belajar di KLMU..ada sorang lecturer english lelaki nih memang sporting..student-friendly. Banyak event dia organize dengan student..haaa,lagi satu...sebab dia la gua boleh berblogging sekarang nih..ingat tak *klu u all ada follow entry gua sebelum ni* gua pernah cerita masa kelas english, lecturer suruh kitorang buka blog masing2...even sampai sekarang, dia juga antara pembaca setia blog aku nih..haha, yes, that's you sunnysideup. I'm so glad that you were my lecturer.
    Ada lagi sorang lecturer english perempuan gua masa di KLMU..pun sporting..gaya nya memang selamba..macam student. Orang yang tak kenal dia tak kan tau dia adalah lecturer. Dia datang kolej yang berada di tengah2 bandaraya KL yang jam ni naik moto..rugged weh. Ada sekali tu dia buat aktiviti story telling, nak increase kiter nyer confidence speaking in public. Nak tau gua buat apa? Gua punya plan nak memorize ada satu story nih, tapi gua punya memory memang susah nak ingat ayat2/fakta dalam masa yang singkat. so gua pon bawa la skali buku SNOW WHITE *sambungan cerita snow white and the seven dwarf yang sumer kanak2 perempuan di dunia ni tau* gua pon story macam story telling kat budak2 tadika..dengan membayangkan rakan2 ku yang lain mengecut mcm budak tadika yang comey.. :p *nasib baik idea gua nih boleh diterimapakai*

  4. Perkara yang anda tak suka tentang sekolah?
    Emm...homework kottt...walaupun tau cikgu beri homework untuk kebaikan...tp..alamak..malasnyer...xsuke heheh :p

  5. Apa yang anda risau?
    buat masa sekarang ni...isu $$ dan 'GEMZ'...tersangat risau dan sedang mengusahakan nya...chayok!

Ok.. Sila tag 3 orang lain

(sorry ya mangsa-mangsa tag :p)
  1. Strawbery
  2. Iema lela
  3. Erina

~xoxo~
mysignature
Bookmark and Share

No comments: