Monday, September 6, 2010

Kena TAG lagi

layan je...zaaassss!

1) Apa nama blog dan kenapa letak nama tu?
Nama blog ni Lady EtheL and will always be Lady EtheL...Sebab menamakan nya boleh di baca di page tab yang kat atas tu..yang bertitle Lady EtheL. sila baca ya... *wink*

2) Jelaskan kenapa dan bagaimana anda boleh dapat idea nak letak nama URL blog anda.
URL blog ni sempena gabungan dan juga shortform nama aku Joanna Etheldreda = JoEthel. Selain glemer, nama joethel ni ringkas dan senang diingat terutamanya kalo nak link sharing ataupun nak search aku. Detail sampingan boleh juga dibaca di tab About Me dan Lady Ethel. *wink wink*

3) Bila blog anda mula beroperasi?
 Merujuk kepada post archive, blog nih mula beroperasi pada May 2008.

4) Siapa follower pertama anda?
 Follower pertama adalah lecturer aku, Sunnysideup :)
 
5) Ucapan kepada si pemberi award.
Terima kasih kepada Cik Endun atas penganugerahan ini...ternyata, aku sememangnya cute..hikhikhik! *tersipu-sipu*
 
6) Tag 9 orang yang patut terima award ini.
Aku sambung list tag dari Cik Endun...Maka, dengan kuasa yang diberi ini, award ini diperturunkan kepada Indai Dara dan Indai Ethan yang pernah ngetag aku. Juga kepada Cik Titiq dan Cik Gna yang rajin mengupdate blog dan menceriakan hari2 ku...*muahh muahh muahhh*

~xoxo~
mysignature
Bookmark and Share

No comments: